23 mars 2013

Byxben blev blomkruka...

Byxbenen på jeansen som jag gjorde till stolsdyna, blev nu
till kruka för mina pärlhyasinter...

Lite band och en nyckel om dekoration...

Den lilla nyckel har jag beställt från Idémakeriet...

Kan någon hjälpa mej med att få mina små bloggikoner att 
uppdatera sej igen.... Är tacksam för tips!! 

 Ps. Nu fungerar bloggikonerna igen...
Önskar er en fin lördag !
Kraam
Sanne

Så här härligt var paketet 
som kom från webbaffären 
Idémakeriet... Innehöll 
pärlhönsfjädrar och annat 
fint !

11 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Det blev en skojig ytterkruka!
Snart skall jag oxå börja klippa sönder gamla jeans :)
kram Tini

House and Garden by Bia sa...

Var får du alla din fina idéer ifrån!!!!!!!???
Så himla läckert det blev;)
Hoppas helgen blir bra för dej!!!
Kram bia

Mandelhjärta sa...

Vilken cool idè! Det blev ju jättefint! :)
Jag kanske lånar denna idè någon gång... ;)
Trevlig helg!

MINA TVÅ HEM sa...

Skojig jeanskruka, det är bra allt skall användas.
Trevlig lördagskväll!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

AnniK sa...

Kylläpä onkin kaunis tuo housunlahje!
Mukavaa iltaa :)

Christina sa...

Vad roligt! Allt kan man då hitta på. :)

Nyanser av vitt sa...

Snyggt Sanne. Jag har också beställt av Gerda och det är en fröjd att få de paketen.
Kram Agneta

Anette Ryan sa...

Din fiffighet är underbar. Så kul att alltid titta in här.
Ha en skön söndag.
Kram Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fiffigt och göra blomkruka av jeansen, blev jättefint. Så söt nyckel också.
Kramar
AnnaMaria

idémakeriet sa...

Vad fiffigt en byxben som kruka!
O vad glad jag blir att läsa att du blev nöjd med dina saker.
De lilla nyckeln passar fint där:)
Ha det gott.
Kram gerda

Kamomilla sa...

Vad snyggt!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...